Nevíte, jak si vybrat ze všech možných tréninkových plánů? Sestavte si svůj vlastní!

Dámy, myslíte si, že potřebujete trochu jiný tréninkový plán než muži? Máme ho pro vás!

Máme tady pro vás nový článek o strečinku. Přečtěte si ho a ujistěte se, že děláte vše tak, jak máte, abyste se nezranili.

Dáváte si každý rok předsevzetí, že od nového roku zhubnete, začnete sportovat, dostanete se do formy, naberete svaly a podobně? A dodržíte ho? Mnohdy to není jednoduché, ale všechno jde, když se chce a my vám poradíme jak.

A je to tady! Pokračování článku o mýtech a polopravdách, kterými jsou opředeny všechny možné diety. Nevíte čemu věřit? Přečtěte si náš článek.

Máme tady pár zajímavých faktů, o kterých jste možná neměli ani tušení...

Ne každý si může dovolit trénovat každý den, ať už kvůli časovým možnostem, nebo z důvodu horší regenerace. Přesto je ale vždy lepší procvičit každou svalovou partii 2x týdně. Následující trénink je tedy sestaven ve stylu „ob den“, takže jeden den cvičíte a ten druhý odpočíváte. Svaly stejně nerostou při tréninku, ale až po něm.