Sacharidové vlny

Jídelníček Sacharidové vlny S DVĚMA VRCHOLY ZA TÝDEN


Tento jídelníček je naplánován pro muže s hmotností 90kg, je tedy nutné hodnoty přijímaných živin, a to hlavně sacharidů, přizpůsobit své váze. Se systémem postupně rostoucí, jednotýdenní vlny jsme se seznámili již v minulém článku, proto si dnes ukážeme příklad, jak se dá vlnit 2x týdně, což je efektivnější způsob využití této diety.

Co to sacharidové vlny jsou se dozvíte zde:


Schéma se dvěma vlnami by vypadalo např. takto:
100 – 200 – 350 – 50 – 150 – 250 – 450

 

Jestliže je někdo zvyklý trénovat systémem 3+1 tzn. procvičit celé tělo ve 3 tréninkových dnech s následným dnem volna pro regeneraci a doplnění glykogenu do svalů, schéma by vypadalo např. takto:

50 – 200 – 350 – 50 – 100 – 250 – 400

 

Začít cvičit není tak složité, jak si myslíte! Pročtěte si náš článek a zjistíte, jak na to.

Prohlédněte si novinky ve sportovní stravě pro jaro/léto 2019.

NOVINKY hledej na eshopu

Dnes si představíme tréninkový plán 3+1. Pro rychlé vysvětlení… 3+1 znamená 3 dny trénink, 1 den volno, 3 dny trénink a znovu 1 den volno….atd.

Prohlédněte si žhavé novinky pro únor/březen 2019.

NOVINKY hledej na eshopu

Představujeme vám nový a nabušený nakopávač Infer/N.O. 2.0! Silnější, lepší a v nové příchuti! 

Začínáte cvičit a chcete nabrat více svalové hmoty? Tak tento jídelníček je právě pro vás.