Tato kombinace sportovních doplňků vám pomůže hned v několika bodech. 

1) Protein vám ulehčí příjem bílkovin během dne. 

2) Gainer zajistí dostačující doplnění sacharidů po tréninku a i během dne. 

3) Kreatin váže vodu na naše svalové vlákna a tím pádem svaly budou lépe vyživované. Což vede k rapidnímu nárůstu síly a objemu vašich svalů. Další možné použití kreatinu najdete v článku: Kreatin před nebo po tréninku? 

4)BCAA dávka před tréninkem ochrání vaše svaly před možným zraněním a dávka po tréninku zajistí rychlejší regeneraci, potažmo růst svalových vláken.

(Trénink ideální pro začátečníky)

Tento trénink spočívá v tom, že v jedné tréninkové jednotce dochází k posilování všech hlavních svalových skupin (hrudník, ramena, záda, kvadriceps, hamstringy, lýtka, biceps, triceps, předloktí, trapézy a břicho)

Komplexní cvik zaměřený hlavně na břišní svaly.

Cvičí se za pomoci speciálního kolečka, které se dá zakoupit za pár stovek. Tento cvik je poměrně náročný na sílu. Kolena jsou na zemi. Paže jsou lehce pokrčeny a postupně se vyjíždí vpřed. Cvik zaměstná i prsní, zádové a ramenní svaly. Dýchání lze odpozorovat z videoukázky.

Videoukázka komplexního cviku na břicho a další uvedené partie:

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

 

Další izolovaný cvik na ramenní svaly. Provedení cviku je velmi jednoduché. Nastavte si sedačku dle potřeb a usedněte. Vyrovnejte záda opřete se o opěrku.  Dole nádech nahoře výdech.

Videoukázka cviku: Tlaky na stroji

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

19.7.2012 jsme byli s našim týmem opět natáčet nové videoukázky cviků. Tentokrát jsme se vrátili do prostor rokycanské posilovny Favoritfitnessclub, kde se uskutečnilo i naše historicky první natáčení cviků s Davidem a posléze se zpěvačkou hudební skupiny Y?.

Tentokrát naše pozvání k natáčení přijal účastník Mistrovství Čech v kulturistice roku 2012 Jiří Zolota. Natočili jsme cca 10 cviků mezi kterými je například benchpress s jednoručními činkami na míči, cvik na ramena za pomoci k tomu určeném stroji, pár cviků na břicho nebo třeba ukázku tréninku se zátěžovým míčem.

Videoukázky budeme, jako máme ve zvyku, uvolňovat postupně zhruba 2 týdny, poté máme v plánu nové natáčení rovněž ve Favoritu.

Dnes si zveřejníme první videoukázku, kde si ukážeme jak se dají cvičit přítahy velké činky na multipressu.

 

Videoukázka byla natočena ve Favorit fitness klubu v Rokycanech.

 

Trénink 3x týdně

Už víme, že trénink 4x týdně je jeden z nejlepších tréninků pro dosažení skvělých výsledků, ať při hubnutí nebo nabírání. Samozřejmostí je fakt že se musí cviky obměňovat, aby byl trénink pestřejší a svaly nevykonávaly stejné pohyby.

 

 

 

Dnes jsme do každé kategorie cviků přidali základní informace o vybrané svalové partii. Tyto články o svalových partiích najdete v jednotlivých kategoriích v sekci cviky. (Svalová partie – Nohy bude doplněna během tohoto týdne)