print

Velkesvaly.cz rostou a rostou - První soutěž je tady !!!

VÝHERCE SOUTĚŽE

print

Aminokyseliny jsou stavební jednotka proteinů. A už v článku bílkoviny/proteiny jsme se dozvěděli, že bez nich nám žádné svaly nenarostou.

print

BCAA je název pro směs tří esenciálních aminokyselin. Valin, Leucin a Isoleucin. Aminokyseliny hrají hlavní roli v rozvoji a růstu svalů.

print

Je všeobecně známo, že snídaně je nejdůležitější jídlo dne, a proto by se neměla zanedbávat. A proč je snídaně tak důležitá? Je to první jídlo, které následuje hned po spánku a navíc správná snídaně nám nastartuje den a dodá energii na celé dopoledne.

print

Když se zeptáte, jak zhubnout břicho, většina lidí vám odpoví, že pomůžou nějaké cviky na břišní svaly. To je ale omyl. Cviky na břišní svaly pomohou jen k pevnosti a pěkným rysům bříška, popřípadě k růstu břišních svalů. Velkým problémem ale je, že toto krásné bříško zůstane schované za haldou tuku, která ho obaluje. Takže prioritním úkolem je shodit tuk. Jak na to?

print

Trénink 3x týdně

Trénink 3x týdně je určen především pro začátečníky a mírně pokročilé. Tento trénink vám již zajistí na nějakou dobu dobré výsledky. Pokut to s cvičením myslíte vážně a chcete dosáhnout těch nejlepších výsledků, časem přejděte na některý trénink 4x týdně.

print

Trénink 4x týdně

Trénink 4x týdně umožňuje důkladně procvičit celé tělo během jednoho týdne a to i tak, že se tréninky vejdou do 60 minut a budou maximálně 2 dni po sobě. Je to nejoptimálnější trénink pro co největší svalový růst.