Arginin je neesenciální aminokyselina. Podporuje tvorbu oxidu dusnatého a roztahuje cévy, tím pádem napomáhá k lepšímu prokrvení svalstva. Při užívání je patrné zvýraznění žil na těle. Napumpování svalů při tréninku je větší a déle vydrží. Stimuluje tvorbu vlastního růstového hormonu. Používá se i jako doplněk k výkonnosti při sexu.

 

Základ nakopávačů

Arginin je základním kamenem všech N.O. produktů.

 

S čím kombinovat

Velký význam má v kombinaci s kreatinem nebo citrulinem.

 

Dávkování argininu

Maximální denní dávka Argininu je 3g. Nemůžu Vám doporučit více, ale u mne se to pohybuje mezi  2 – 6 g za den. Užívá se před tréninkem nebo ráno.

"Udává se, že nejlepších výsledků dosáhnete jen při velmi velkých dávkách. Zhruba na každý 1kg vaší váhy 0,2 g argininu. Což u 80 kg muže je 16 g za den. Takové dávkování jsem nezkoušel a ani ho nedoporučuji! Všeho moc škodí. Nehledě na to, že by se prodražil."

Držte se doporučeného dávkování na svém produktu.

 

Kdy užívat

  • Každý den pro kvalitnější prokrvení svalů.
  • Pro větší napumpování 

 

Pozor

Cvičenci s onemocněním srce nebo cév včetně jedinců trpící na vysoký nebo naopak nízký tlak v krvi, by se pro jistotu měli o užívání tohoto produktu poradit se svým lékařem. Pro zdravého jedince je Arginin absolutně nezávadný. Naopak přispívají správnému prokrvení všech částí těla. 

 

 

 
 

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor