Nakopávač neboli N.O.čka jsou před-tréninkové směsi více surovin. Základními kameny jsou ve většině případů ArgininKreatin a Stimulanty (Kofein, taurin nebo tyrosin ). Dále se někde přidávají kvalitní rychlé sacharidy pro dodání energie. Dále Látky podporující Arginin, jako Ornitin, Citrulin a Beta Alanin.

Každý výrobek má samozřejmě rozdílné složení. Proto pečlivě pročtěte etiketu. Hodně nepříjemný je fakt, že výrobci neuvádějí přesný obsah určitých látek v produktu. Příklad: Většinou napíšou něco ve smyslu: Super-Boost směs 15 g. Směs je složena ze tří druhů Argininu, z Ornitinu, Citrulinu, niacinu a tak dále. Takže spotřebitel nikdy nemůže vědět, jaké množství jednotlivých surovin zde je. Např. Argininu. V tom případě ani nemůže zjistit, zda se vyplatí ten či onen výrobek.

 

Význam

Nakopávače jsou primárně zaměřený na nakopnutí do tréninku, intenzivnější a déle trvající napumpování svalů při tréninku a podporu jejich vyživování. Což vede k rychlejšímu nárůstu svalové hmoty. Napumpování zajišťuje Arginin, Ornitin a Citrulin ale třeba i obyčejný niacin. O zkvalitnění výživy svalů se stará Kreatin a Arginin. Arginin roztahuje cévy a přivádí do svalů více krve. Kreatin váže na svaly vodu a zvyšuje výkon.

Nakopávač pocítíte opravdu již po první dávce. Je to až neuvěřitelný skok. Nelekněte se okamžiku, kdy se tělo nasytí. Po té se Vám bude zdát, jako kdyby Nočko fungovalo méně než ze začátku. Účinek trvá nadále, jenže je již v maximální výši. Pokud byste zkusili na nějaký ten týden vysadit, napumpování bude rázem slabší. Tělo začne být nasycené zhruba po 14 dnech pravidelného užívání N.O.čka (nakopávače) .

 

Pocitová imunita vůči nakopávačům

Nakopávače jsou známé tím, že někteří sportovci jsou vůči pocitovým účinkům imunní. Tzn. Žádné mravenčení nebo zvýšená stimulace. Pokud se do této skupiny lidí řadíte, bohužel Vám nezbude nic jiného než se s tím smířit. Je to podobné jako když někdo si může dát před spánkem hrnek kafe a usne do minuty a jiný si ke kávě jen přičichne a nezamhouří oči v příštích 8 hodinách.

Nezoufejte však !!! Nakopávače nejsou určeny jen k nakopnutí do tréninku. Viz odstavec "Význam". Mnozí právě nakopávače užívají jen z důvodu napumpování a lepšímu prokrvení svalů.

 

Dávkování

N.O.čka se dávkují zhruba 20 minut před tréninkem. V dny, kdy nejdete posilovat, se může brát ráno. Ale to jen pokud jedete opravdu na doraz nebo v případě že jste unavení. Doporučené množství jedné dávky každý výrobce uvádí na etiketě. V nabídce jsou tabletové i sypané směsi. Ve většině případů sypané Nočka mají lepší poměr cena/výkon.

TIP: Vyzkoušejte užívat Nakopávač před tréninkem. A v netréninkové dny berte 3x 1 – 2 g denně samostatný Arginin v tabletkách. Ušetříte a rozložíte účinnost Argininu do celého dne. Uvidíte, jak to pošlape, já jsem s tímto systémem dávkování velice spokojen.

TIP: Při kombinaci se samostatným Kreatinem se zvedá účinnost obou produktů.

TIP: Pokud užíváte kreatin i před tréninkem, můžete dávku kreatinu trochu snížit. Nakopávače kreatin většinou obsahují. Ušetříte.

TIP: Nakopávače můžete kombinovat se všemi možnými sportovními doplňky stravy. Jen si vždy přečtěte složení Nakopávače, abyste něco nejedli zbytečně dvakrát. Byli by to akorát vyhozené peníze.

Cvičenci s onemocněním srce nebo cév včetně jedinců trpící na vysoký nebo naopak nízký tlak v krvi, by se pro jistotu měli o užívání tohoto produktu poradit se svým lékařem. Pro zdravého jedince je nakopávač nezávadný. Naopak přispívají k správnému prokrvení všech částí těla.

 

-----JAK VYBRAT SPRÁVNÝ NAKOPÁVAČ SE DOČTETE V TOMTO ČLÁNKU...-----

 

 
 
Spolupracujeme
------
Závodníci
- Michal Trykar
- Michal Klečka
- Michal Kotalík
- Sandra Šlajchová
- A další...
------
Akreditace
- EVLS 2012
- EVLS 2013
- EVLS 2014
- Mr. Olympia Am.
------
SKFČR
- Pořádali jsme:
- Mistrovství Čech 2013
- Mistrovství Čech 2014
- Mistrovství ČR 2015
------

Chceš se přidat?

Hledáme tyto partnery:

- Závodník
- Fitness Centrum
- Fitness Trenér
- Fitness Bloger
- Fitness závody
- Redaktor