Naučte se vybírat produkt podle kvality!

 

Stejně tak jako v každém odvětví obchodu, tak i ve sportovní výživě mají výrobci a prodejci určité marketinkové taktiky k nalákání nových zákazníků. My vám pár těchto lstí ukážeme. Jedná se o podobné techniky, které potkáváte například v hypermarketech. Jako jsou veliké košíky, které vás podvědomě nutí naházet do nich více zboží. Cukrovinky u pokladen. Znáte to, tatí kup mi ještě tohle lízátkooo. A tak dále…

Ve sportovní výživě je to podobné. Výrobci se snaží zaujmout nejrůznějšími aspekty. Nyní si na pár z nich poukážeme. Uvidíte, že vám to ihned trkne.

 

 

 

Oslňující etikety

 

Všichni jsme si vědomi faktu, že zákazník vybírá v první řadě zrakem. Pokud vedle sebe postavíte produkty totožné kvality, složení, hmotnosti a ceny, je pravděpodobné že si člověk vybere radši tu hezčí krabičku. Ale většina lidí si vybere tu hezčí i v případě, že je o mnoho dražší než ta ošklivější. Proč? To doopravdy netuším ;-) Základním faktem pro výběr zboží by měla být kvalita surovin a obsah produktu. Takže rada zní: naučte se orientovat ve složení produktů a najděte si čas na důkladné prostudování seznamu aktivních látek.

 

 

 

Nejradši by to začali balit do kontejnerů

 

Stalo se Vám někdy to, že jste otevřeli nový protein a nádoba byla skoro poloprázdná? Nic neobvyklého. Podobně jako u etiket. Výrobci moc dobře vědí, že zákazník si vybere radši větší nádobu než tu menší. I za předpokladu že obsah bude totožný. I zde platí pravidlo. Čtěte obsah a porovnávejte.

 

HardCore Anabolic názvy

 

Zde Ujíždí snad naprosto všichni. Někdy se až nestačím divit, co jsou schopni na tu krabici napsat. Doopravdy bych musel vyjmenovat snad 100 produktů různých značek.

 

Závěrem

 

Vždy je základ řídit se složením. Pokud vás zajímají kvalitní produkty. Mrkněte na náš e-shop. My se totiž těm nekvalitním obloukem vyhýbáme. Určitě si vyberete. shop.velkesvaly.cz